internet

Awaria Internetu - Usunięta Przyklejony

Szanowni Państwo

Uprzejmie informujemy, że zakończono usuwanie awarii uniemożliwiającej zalogowanie się modemów do systemu. Urządzenia powinny dziłać poprawnie. Jeśli problem u Państwa dalej występuje, należy wyłączyć urządzenie z zasilania na ok 3 min. i ponownie podłaczyć. Jeśli to nie pomoże prosimy o kontakt z BOK.

Za utrudnienia przepraszamy.

Internet 2020 Przyklejony

Dokumenty obowiązujące od 31-12-2018 roku

Dokumenty związane z umową telekomunikacyjną, dotyczącą dostępu do sieci TVK obowiązujące od dnia 2018-12-31

Dokumenty obowiązujące od 2018-09-12 roku do 2018-12-30

Dokumenty związane z umową telekomunikacyjną, dotyczącą dostępu do sieci TVK obowiązujące od dnia 2018-09-12

Światłowód w Twoim domu

W przeciągu ostatniego roku sieć była intensywnie rozwijana i  wybudowane zostały kolejne kilometry światłowodowego szkieletu sieci, który obecnie obejmuje swoim zasięgiem większą część miasta. Po wybudowaniu szkieletu sieci, przystępujemy do podłączania odbiorców końcowych w światłowodowej technologii GPON, czyli Gigabitowej Pasywnej Sieci Optycznej. W obecnej chwili będziemy w tej technologii świadczyć usługi o przepływności do 500 Mbit/s.

Dokumenty obowiązujące od 2017-01-10 do 2018-09-11

Dokumenty związane z umową telekomunikacyjną, dotyczącą dostępu do sieci TVK obowiązujące od dnia 2017-01-10

eBOK - już uruchomiony!

Uruchomiliśmy nową wersję elektronicznego Biura Obsługi Klienta. W nowej szacie graficznej, ze zwiększoną ilością danych. Niestety stare dane logowania musiały zostać unieważnione, dlatego też wymagana jest ponowna rejestracja.

Dla mieszkańców budynków zarządzanych przez Spółdzielnie zawarte są też dane finansowe odnośnie czynszy i innych opłat wobec SMNT.

Dostęp do platformy eBOK możliwy jest pod linkiem w górnym menu lub adresem https://bok.smnt.pl

Zapraszamy!

Strony

Subscribe to RSS - internet